måndag 16 januari 2012

5 andra favoriter från 2011

När jag tittade igenom mina bilder för att se vad jag gjort under året insåg jag att där är några saker till som jag är väldigt stolt över.

 Mitt första försök att scrapbooka blev en Alla hjärtansdag present till min man med bilder på oss två från våra år tillsammans. Jag hoppas kunna göra fler scrapalbum under året som kommer!

 Vi har länge pratat om att vi inte vill ha reklam och jag tillverkade därför denna skylt. Enligt mig den snyggaste "Ingen reklam" skylt som finns... ;)

 Mycket roligare att klä in en chokladask på detta sätt när man ska bort. Det var lite svårt att få ut chokladen så får öva på att göra fler...

 Mycket roligare att tända ljus om asken är fin...

Här är ytterligare en ask som jag klätt och som jag verkligen gillar. 

Inga kommentarer: