söndag 30 maj 2010

Mors dag

Idag är det Mors dag, det är något som vi alltid har firat i min familj. I väldigt många år har jag bakat en jordgubbstårta till min mamma i mors dags present. I år blev vi bjudna på kalas till min kusin och moster på just mors dag. Kändes inte rätt att komma med en stor tårta till mamma när man går bort, så jag löste det genom att göra tre stycken små mini jordgubbstårtor med dekorering inspirerad av tårtan vi gjorde på Karins möhippa. Mamma och moster Anette fick även en burk med Body Scrub citrongräs som jag slängde ihop.


Önskar alla mammor en trevlig Mors Dag!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

ÅH vilka fina bakverk! Du är ju helt fantastiskt kreativ! :) och gud så fina Karin och William var!! Vill höra allt på onsdag!! :) Puss

Anonym sa...

Supergod tårta. Du är så duktig. Vem har du lärt dig detta av?
Kram mamma

Johanna sa...

Ja du mamma, vem kan det va?! Du och mormor har tränat mig väl. Mormor brukade gilla att spritsa grädden på toppen, kanske något jag med ska våga mig på ;)
Puss