onsdag 11 augusti 2010

Pyssel och filmkväll!

Ikväll hade vi film- och pysselkväll hemma hos Emma. För min del blev det faktiskt inget pysslande alls utan mest film och popcornsätande... Emma däremot var aktiv, det tog en bra stund innan hon valt vilket djur hon skulle göra, men resultatet blev kanon. Hon är en naturbegåvning! När man ser de söta pärldjuren så blir man bara så sugen på att göra en själv. Pyssel snart igen någon...??
Nämnde jag att Emma gjorde samma djur som jag gjorde för ett par veckor sedan och som blev totalt misslyckad? Till mitt försvar har vi nu boken till hjälp och inte bara beskrivningen... Jag måste upp på hästen igen och göra om!
Emmas söta säl, Lukas tror jag han blev döpt till.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Hahaha!! Jaså det var SÅ sälehunden skulle se ut..!! ;) Jag är på!! :) PUSS!