söndag 19 september 2010

Min elefant

Jag vet, det har inte hänt så mycket här på bloggen den senaste tiden... Jag har haft lite annat att göra än bara pyssla, tex har jag försökt sätta mig in i valet och tittat på massor av debatt program. Men samtidigt har jag kämpat med min elefant. Han har tagit tid och haft en egen vilja och resultatet blev detta. Han är lite framtung och har därmed lite svårt för att stå. Han är i alla fall blå och fin :)


Denna vecka ska jag försöka hinna läsa ut två böcker, det är nämligen bokträff på söndag. Har börjat på den ena Män är från Mars och kvinnor är från Venus, men jag tycker att den är lite dryg att läsa. Den andra boken har jag inte fixat hem än? Någon av mina bok-vänner som läst ut sitt ex än?

Kram

3 kommentarer:

Emma sa...

Åh, vad söt! Jag kan vara klar med min bok till pysslet på onsdag! Så kan vi byta. Kram

Johanna sa...

Tycker jag låter som en superbra idé. Kom vi fram till nån tid på onsdag?
Kram

Emma sa...

Nej, passar sju? Kram