måndag 14 juni 2010

Hello Kitty och 1-UP

Nu har sommarlovet börjat på riktigt och jag kan bara säga att det är härligt att gå till jobb. Jag tycker att det är en speciell känsla att jobba på loven, många måsten är borta och man jobbar på att få en så bra dag som möjligt för de barn som är på fritids. Idag fortsatte vi med att bygga pärlplattor. Jag började på en pärlplatta formad som Hallo Kitty i fredags, men hann aldrig färdigt med den då min älskade make kom och kidnappade mig från jobb med en bukett rosor till mig. Hello Kitty blev färdig idag och jag tycker att den blev super snygg!



Tidigare la jag upp några pärlplattor från Super Mario och jag glömde lägga upp foto på 1-Up och det lär komma fler pärlplattor i framtiden för nu säger barnen till en: "Du ska lägga den" och det är ju klart att man gör det om det är det de vill.


Nu är det dags för popcorn och Top Model

Inga kommentarer: