torsdag 27 januari 2011

PhotoPearls

Med den nya terminen började även ett nytt PhotoPearls projekt. Alla barn på fritids har under terminens gång blivit lovade att de får lov att göra sitt egna porträtt i svart, vitt och grått. Vi har även bestämt att vi fröknar ska göra oss vars ett porträtt. Här nedan kan ni se hur mitt mönster ser ut. Kan knappt vänta tills imorgon så jag får börja. Tur att jag har en lång dag!

De två första barnen var klara med sina tavlor när jag lämnade jobb idag och en tredje på god väg. Det jag tycker är lite extra kul är att de tre är killar. Att sitta och pärla lockar killarna lika mycket som tjejerna, speciellt om man har lite roliga mönster att lägga.

Kan ni se att det är jag? Jag lovar att hålla er uppdaterade om hur det går. Min tavla kommer att innehålla 3600 pärlor varav 1325 vita, 690 grå och 1585 svarta.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Haha, det syns verkligen att det är du! Superkul grej! Jag ser fram emot update! :) PUSS!