måndag 26 juli 2010

Choklad och rosa muffins :)

Idag var det dags att baka en ny omgång med muffins. Jag fick nämligen lite vaniljkräm över igår när jag gjorde vaniljbullarna och tänkte att det nog kunde vara gott med en klick vaniljkräm som överraskningsmoment i muffinsen... För att göra det hela lite roligare så gjorde jag en rosa frosting till dem. Det blev supersnyggt och de ser jättegoda ut. Hur det smakar vet jag faktiskt inte. Jag tycker som sagt att det är roligare att baka än att äta...

När jag ändå var igång och bakade så provade jag ett nytt recept på chokladmuffins, är också en liten överraskning i dem. Och nä det är inte nutella, för det blev det ingen över av igår och så innehåller det nötter och det vill jag inte ha i mina muffins.

Mina vaniljkräms- och chokladmuffins innan de dekorerats.

Det slutgiltiga resultatet fast spegelvänt...
Har jag tur hinner jag knyta färdigt mina presentsnören med pärlor ikväll, har bara en sträng kvar. Ja och sen ska jag juh sätta ihop det med ett matchande snöre med... Bilder kommer när det är färdigt!

Inga kommentarer: