tisdag 27 juli 2010

Pärldjur

Idag var det äntligen dags för lite pyssel med tjejerna. Om jag vetat att det var pärldjur som var knepet för att få hit Cissi för lite pyssel skulle jag ju visat henne min krokodil för längesen... Är otroligt stolt över att Cissi orkade med att sitta med detta i 3 timmar och resultatet blev superbra :)

Själv gjorde jag ett annan sorts djur, vi fick oss många härliga skratt när vi försökte lista ut vad det är för ett djur. Jag tror att det är en säl, ser ut som det framifrån. Får fråga barnen imorgon på jobb, är ju egentligen för deras skull jag gör dessa djur. Så att jag kan lära dem göra andra djur än krokodiler. Vem försöker jag lura? Jag tycker att det är jättekul att försöka göra nya djur och imorgon ska jag försöka bli klar med min delfin :)

Mitt verk för kvällen, men den stora frågan är; VAD ÄR DET??? Och är det en boll den håller i? En cirkussäl?

Cissis sötnos!

Cissi tyckte att det var kul att pyssla och det var kärlek från första stund mellan dem båda :)

2 kommentarer:

Cecilia sa...

ÅÅÅHH schnapppppiiii!!! Haha! Var superkul, vekligen. Får vi göra om!! PUSS!

Johanna sa...

Jag och Helen tänkte träffas på onsdag och pyssla igen. Du är självklart välkommen du med :)Puss